Oglašavanje na internetu

Želite privući što veći broj korisnika na svoju web stranicu ili profil na socijalnim mrežama i pretvoriti ih u kupce? Rješenje je internet oglašavanje…

Prednost ovog oblika oglašavanja je mogućnost definiranja odgovarajuće ciljane skupine što smanjuje cijenu oglašavanja i osigurava da Vaša kampanja dopire samo do osoba koje su i Vaši potencijalni korisnici. Također, vrlo je bitno naglasiti da je internet oglašavanje je znatno povoljnije u odnosu na druge medije.

Kao oglašivač možete uvijek imati pristup aktualnim podacima o posjećenosti Vaše web stranice i u svakom trenutku znati koliko je Vaša kampanja uspješna odnosno da li ima zadovoljavajuće rezultate ili ju je potrebno korigirati. Zbog brzih promjena i inovacija praćenje novih trendova putem internet oglašavanja vrlo je zahtjevan posao u kojem Vam možemo pomoći.

 

Tvrtka Kalteh ovdje nudi dvije vrste usluga:

1) Oglašavanje na tražilicama (Google Adwords)

Ukoliko želite imati što bolju poziciju na pretraživačima osim same optimizacije internet stranice za pretraživače (SEO) to je moguće još efikasnije učiniti oglašavanje na pretraživačima ili koristeći tzv. SEM (Search Engine Marketing). SEO optimizacija označava “prirodnu” poziciju na internet pretraživačima, dok SEM marketing predstavlja plaćeni način oglašavanja na internetu. Najpoznatiji igrač na ovom polju je tvrtka Google sa svojom uslugom Google Adwords.

Najveće prednosti oglašavanja putem Google Adwordsa google adwords

  • Točno definiranje ciljane skupine – targetiranje posjetitelja koji traže Vaš proizvod ili uslugu
  • Definiranje područja oglašavanja – npr. oglasi se prikazuju samo potencijalnim klijentima iz nekog grada ili županije
  • Mjerljivost – omogućeno je troškova i koristi kampanje
  • Analiza uspješnosti – praćenje učinaka i unaprijeđivanje kampanje
  • Kontrola troškova – u određenom vremenskom periodu se može investirati točno određeni iznos u oglašavanje, kontrola je moguća i na dnevnoj razini
  • Brzo pokretanje kampanje – kampanja je spremna odmah po njenom definiranju za razliku od marketinga na klasičnim medijima

2) Oglašavanje na socijalnim mrežama

Facebook je najveća društvena mreža i zbog toga trenutno najpopularnija među oglašivačima. Otprilike svaki četvrti Hrvat ima otvoren profil na Facebooku, te je stoga jasan ogroman potencijal Facebook oglašavanja.

Facebook oglasi vam također omogućavaju precizno definiranje ciljane skupine: prema interesima, geografskoj lokaciji, dobnoj i spolnoj strukturi i sl. Oglasi se mogu plaćati po kliku ili po broju prikazivanja, ovisno o Vašim preferencijama, što vam omogućava maksimalno iskorištavanje resursa i budžeta.

Prednosti Facebook oglašavanja:facebook

  • Oglašavanje ciljanim skupinama korisnika (segmentacija). Niti jedna druga oglasna mreža nema takvu mogućnost preciznog odabira korisnika, npr. po interesima, spolu, lokaciji, dobi…
  • Više od milijun i pol korisnika iz Hrvatske, preko 500 milijuna u cijelom svijetu
  • Oglase plaćate po vlastitom odabiru: ili kada korisnik kojem je prikazan klikne na njega ili kada je oglas prikazan korisniku u definiranoj ciljanoj skupini
  • Detaljni izvještaji i analiza rezultata
  • marketing od “usta do usta”
  • marketinška kampanja će biti nadograđena i besplatnim dijelom (kada jednom privučete publiku na svoj profil, dalje im možete besplatno plasirati informacije)

Želite da vas kontaktiramo? Kliknite ovdje

Top